Tim

Emina
„She believed she could, so she did!“
Emina Key Account Manager
You
„It could be you.“
Katarína
„Everything is as it should be.“
Katarína Account Manager
Alena
„Your thoughts make your life.“
Alena Account Manager
Karel
„We have the opportunity to learn from our mistakes. I like to learn.“
Karel Developer
Arnela
„Life is a journey, make the most out of it!“
Arnela Account Manager
Ivana
„From imagination we create worlds.“
Ivana Social Media Specialist
Martin
„Nature does not hurry, yet everything is accomplished.“
Martin Senior consultant
Lenka
„Risk can lead to gain.“
Lenka Head of Operations
You
„It could be you.“
Nikol
„When life gives you lemons, make gin&tonic.“
Nikol Project Manager
Ráma
„Everything is possible.“
Ráma CEO
You
„It could be you.“
Markéta
„The best is yet to come. Be patient.“
Markéta Tester
Dino
„Practice like you've never won, perform like you've never lost.“
Dino Account Manager
Đenan
„Be shapeless, formless, like water.“
Đenan Account Manager
Mikulas
„Everything changes, only the change lasts.“
Mikuláš Account Manager
Tomáš
„All rush is good only for cattle.“
Tomáš Web Developer
Dan
„Gamers don't die they respawn.“
Dan Web Developer
Jasmina
„Life doesn't happen to you, it happens for you.“
Jasmina Head of Sarajevo Office
slobodne pozicije Nudimo vam posao, ne čekajte!

Intervju s Mikim

Miki

Aqua Digital je prvenstveno fokusiran na suradnju s velikim svjetskim brandovima. Kakve mogućnosti vidite u takvim partnerstvima?

Veliki brandovi u osnovi imaju sofisticiranu, visoko kvalitetnu marketinšku komunikaciju, a s druge strane, tu se obično krije i jako puno prostora za inovacije. Usko definisana i striktno propisana komunikacija i smjernice često vode do toga da se posao radi po navici, bez ideje kako ga unaprijediti i poboljšati u dinamičnom svijetu marketinga, kako se dodatno približiti potrošačima. Tek nekolicina uposlenika ima hrabrosti promijeniti ili probati nešto novo i te inovacije predstaviti glavnom rukovodiocu. Osobno, tu vidim jako puno mogućnosti, čak i kod tradicionalnih brandova. Uvijek postoji nešto što se može promijeniti nabolje, a ideja uvijek kreće od pojedinca. U Aqua Digital mi to možemo zajedno.


Šta Vam je od digitalnih trendova najzanimljivije u posljednje vrijeme?

Htio bih istaći jedan od osnovnih – konzistentno i temeljito upravljanje online društvenom zajednicom. Čak i najveći brandovi trebaju direktno da komuniciraju sa svojim potrošačima – da ih pitaju šta je to što bi oni promijenili ili kakav novi proizvod žele. Treba im staviti do znanja da se s druge strane nalazi osoba, baš poput njih. Bilo da se radi o prenosima uživo, komentarima ili brzim odgovorima na poruke, savršeno upravljanje zajednicom je put do novih, kao i način kako zadržati stare korisnike. Trendovi u komunikaciji će se uvijek mijenjati prema raspoloživim tehnologijama, ali će uvijek biti aktualni i suštinski.

Kako živimo

Konference a semináře
Priprema za komercijalno snimanje got2be


Snimanje video i čarobne emisije za Karlovačko