Tim

Emina
„She believed she could, so she did!“
Emina Key Account Manager
You
„It could be you.“
Katarína
„Everything is as it should be.“
Katarína Account Manager
Alena
„Your thoughts make your life.“
Alena Account Manager
Karel
„We have the opportunity to learn from our mistakes. I like to learn.“
Karel Developer
Arnela
„Life is a journey, make the most out of it!“
Arnela Account Manager
Ivana
„From imagination we create worlds.“
Ivana Social Media Specialist
Martin
„Nature does not hurry, yet everything is accomplished.“
Martin Senior consultant
Lenka
„Risk can lead to gain.“
Lenka Head of Operations
You
„It could be you.“
Nikol
„When life gives you lemons, make gin&tonic.“
Nikol Project Manager
Ráma
„Everything is possible.“
Ráma CEO
You
„It could be you.“
Markéta
„The best is yet to come. Be patient.“
Markéta Tester
Dino
„Practice like you've never won, perform like you've never lost.“
Dino Account Manager
Đenan
„Be shapeless, formless, like water.“
Đenan Account Manager
Mikulas
„Everything changes, only the change lasts.“
Mikuláš Account Manager
Tomáš
„All rush is good only for cattle.“
Tomáš Web Developer
Dan
„Gamers don't die they respawn.“
Dan Web Developer
Jasmina
„Life doesn't happen to you, it happens for you.“
Jasmina Head of Sarajevo Office
slobodne pozicije Nudimo vam posao, ne čekajte!

Intervju s Jakubom

Jakub

Kako biste opisali Aqua Digital? Da je čovjek, kako bi bio?

Aqua Digital doživljavam kao ispravno pouzdanu agenciju. Ima klijente u više od 15 zemalja i zasigurno nije nepoznato ime. Sviđa mi se kombinacija profesionalizma i prijateljskog pristupa kako zaposlenima, tako i klijentima. A da je Aqua muškarac, ona bi definitivno bila puno temperamentna dama oko 35 godina, koja i dalje radi na njoj i ništa joj ne predstavlja prepreku. U svemu vidi priliku, ide svojim putem i voli red. A šta on zapravo mrzi? Nelojalnost, poslušnost i spletke.


Koje su najveće zamke u današnjem digitalnom marketingu?

Sve više i više kompanija počinje da doživljava dugotrajnu stagnaciju ili pad efikasnosti kampanja performansi. Čini mi se da danas svi "jure brojeve" i fokusiraju se na marketing performansi. Bilo koji oblik promocije koji osigurava neposredne rezultate kompanije smatra se neefikasnim. Kampanje performansi nisu samo štedne i dugoročna digitalna strategija se na njima ne može graditi. Brend i njegove vrijednosti postaju sve važniji za potrošače. Oni traže zamišljenu dušu branda s čijim bi se pogledima mogli poistovjetiti. Zbog toga je, prema mom mišljenju, potrebno podcjenjivati važnost samog branda. Pravilno definiranje i konfiguriranje može ne samo poboljšati performanse kampanje, nego također poboljšati percepciju robne marke.

Kako živimo

Konference a semináře
Konferencije i seminari
Vjerujemo u ono što radimo. I želimo to podijeliti.


Tekila degustacija
Svijet je najljepši kada u njemu možemo uživati.