Tim






Media Manager






Media Manager



Intervju s Mikim

Aqua Digital je prvenstveno fokusiran na suradnju s velikim svjetskim brandovima. Kakve mogućnosti vidite u takvim partnerstvima?
Veliki brandovi u osnovi imaju sofisticiranu, visoko kvalitetnu marketinšku komunikaciju, a s druge strane, tu se obično krije i jako puno prostora za inovacije. Usko definisana i striktno propisana komunikacija i smjernice često vode do toga da se posao radi po navici, bez ideje kako ga unaprijediti i poboljšati u dinamičnom svijetu marketinga, kako se dodatno približiti potrošačima. Tek nekolicina uposlenika ima hrabrosti promijeniti ili probati nešto novo i te inovacije predstaviti glavnom rukovodiocu. Osobno, tu vidim jako puno mogućnosti, čak i kod tradicionalnih brandova. Uvijek postoji nešto što se može promijeniti nabolje, a ideja uvijek kreće od pojedinca. U Aqua Digital mi to možemo zajedno.
Šta Vam je od digitalnih trendova najzanimljivije u posljednje vrijeme?
Htio bih istaći jedan od osnovnih – konzistentno i temeljito upravljanje online društvenom zajednicom. Čak i najveći brandovi trebaju direktno da komuniciraju sa svojim potrošačima – da ih pitaju šta je to što bi oni promijenili ili kakav novi proizvod žele. Treba im staviti do znanja da se s druge strane nalazi osoba, baš poput njih. Bilo da se radi o prenosima uživo, komentarima ili brzim odgovorima na poruke, savršeno upravljanje zajednicom je put do novih, kao i način kako zadržati stare korisnike. Trendovi u komunikaciji će se uvijek mijenjati prema raspoloživim tehnologijama, ali će uvijek biti aktualni i suštinski.