Tim

Emina
„No one ever went blind from looking at the bright side of life.“
Emina Key Account Manager
You
„It could be you.“
Alena
„Your thoughts make your life.“
Alena Account Manager
Katarína
„Everything is as it should be.“
Katarína Account Manager
Jasmina
„Life doesn't happen to you, it happen for you.“
Jasmina Head of Sarajevo Office
merima
„Great things never come from comfort zones.“
Merima Account and Social
Media Manager
Mikulas
„Everything changes, only the change lasts.“
Mikuláš Account Manager
Martin
„Nature does not hurry, yet everything is accomplished.“
Martin Senior consultant
Lenka
„Risk can lead to gain.“
Lenka Head of Operations
Fabi
„Difficulties don't exist. Everything is a priceless experience.“
Fabi Social Media Manager
Ráma
„Everything is possible.“
Ráma CEO
minela
„Don't wait for the perfect moment; take the moment and make it perfect.“
Minela Account and Social
Media Manager
You
„It could be you.“
Markéta
„The best is yet to come. Be patient.“
Markéta Tester
Dan
„People keep telling me that life goes on, but to me that’s the saddest part.“
Dan Web Developer
slobodne pozicije Nudimo vam posao, ne čekajte!

Intervju s Mikim

Miki

Aqua Digital je prvenstveno fokusiran na suradnju s velikim svjetskim brandovima. Kakve mogućnosti vidite u takvim partnerstvima?

Veliki brandovi u osnovi imaju sofisticiranu, visoko kvalitetnu marketinšku komunikaciju, a s druge strane, tu se obično krije i jako puno prostora za inovacije. Usko definisana i striktno propisana komunikacija i smjernice često vode do toga da se posao radi po navici, bez ideje kako ga unaprijediti i poboljšati u dinamičnom svijetu marketinga, kako se dodatno približiti potrošačima. Tek nekolicina uposlenika ima hrabrosti promijeniti ili probati nešto novo i te inovacije predstaviti glavnom rukovodiocu. Osobno, tu vidim jako puno mogućnosti, čak i kod tradicionalnih brandova. Uvijek postoji nešto što se može promijeniti nabolje, a ideja uvijek kreće od pojedinca. U Aqua Digital mi to možemo zajedno.

 

Šta Vam je od digitalnih trendova najzanimljivije u posljednje vrijeme?

Htio bih istaći jedan od osnovnih – konzistentno i temeljito upravljanje online društvenom zajednicom. Čak i najveći brandovi trebaju direktno da komuniciraju sa svojim potrošačima – da ih pitaju šta je to što bi oni promijenili ili kakav novi proizvod žele. Treba im staviti do znanja da se s druge strane nalazi osoba, baš poput njih. Bilo da se radi o prenosima uživo, komentarima ili brzim odgovorima na poruke, savršeno upravljanje zajednicom je put do novih, kao i način kako zadržati stare korisnike. Trendovi u komunikaciji će se uvijek mijenjati prema raspoloživim tehnologijama, ali će uvijek biti aktualni i suštinski.

Kako živimo

Konference a semináře
Priprema za komercijalno snimanje got2be

 


Snimanje video i čarobne emisije za Karlovačko